دفتر شعرمدفتر شعرم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
خودم (گلبرگ)خودم (گلبرگ)، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

شعر هاي كودكانه

شعراز خودم

1394/4/25 12:58
نویسنده : گلبگ
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز يك شعر از خودم براتون آوردم

آسمان

روز ها به رنگ آبي

آبي روشن

شب ها به رنگ آبي

آبي تيره

گاهي به رنگ سرخي

گاهي به رنگ دريا

گاهي به رنگ آبي

گاهي به رنگي زيبل

***

شب ها ستاره داري

روزها خورشيد در توست

رنگي داري زيبا

رنگ قشنگي داري

*

هرشب مي شمارم

ستاره هاي تو

رنگ قشنگي داري

زيبا هستي تو

*

ابر ها خيلي زشتند

زيرا گريه ميارند

گريه ات را دوست دارم

زيرا صدا ندارد

گاهي هم عصبي اي

مي زني صاعقه بر من

مي ترسم از صدايش

اول نور مي زند بعد هم

ترس من آتشفشان مي شود

گاهي هم پنبه ها را

مي اندازي پايين

خوشحال مي شويم ما

مي كنيم برف بازي

*

سال هاي سال تو هستي

سال هاي زيادي

دوستت دارم من

اي آسمان آبي

پايان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)